November 26, 2010

Kim şampiyon olur?

Ben1: Yahu ben Bursa Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olsun istiyordum; 5. maçını kaybetti takım...
Ben2: Sen burada korumalı futbol (nam-ı diğer amerikan futbolu) ile ilgili yazmıyor muydun?
Ben1: Neyse ki Fenerbahçe-Ülker Litvanya'dan da zaferle döndü...
Ben2: Aloooo! uçtun iyice; şimdi de basketbola sardın!
Ben1: En yakın Federer-Nadal finali ne zaman acaba teniste. ATP World Tour finalini oynasalar da izlesek...
Ben2: Hoppala! şimdi de tenisten bahsediyor manyak. Konuya dönecek misin? Sen üniversite ligi kuralarına yorum yapmak için oturmadın mı bilgisayar başına?
Ben1: Evet!
Ben2: O zaman ne bu?
Ben1: Yazmadan önce son gelişmeleri okudum. Şevkim kaçtı...
Ben2: Nerene kaçtı?
Ben1: Terbiyesizleşme! Son durumu biliyor musun?
Ben2: Ne var ki son durumda?
Ben1: Dur maddeleyeyim sana (ya da bana):
- Maçlar ertelendi. "Ne zamana?" deme bilinmiyor...
- Herkes şikayet ediyor, sporun içinde olanlar elle tutulur bir çözüm üretip uygulayamıyorlar.
- Maddi destek yoka yakın...
Ben2: Ağa ben bildim bileli yok ki o destek.
Ben1: Bölme! Yazıyorum daha:
- Piyasada hakem yok. Olanların da alacakları mı varmış neymiş. Maçları yönetecek adam yok.
Ben2: Aha yakaladım. Hani senin "ulan maç setretmek de bir yere kadar; bari hakem olayım da faydam olsun" fikrine ne oldu?
Ben1: O da Şevki'yle birlikte kaçtı!
Ben2: Nasıl yani?
Ben1: Perşembe akşamı duyuru gördüm; "evraklarınla birlikte cumartesi sabahı Ankara'da ol" diyordu. Hem de bayram tatilinin başladığı hafta. Evrakları hazırlasam bile nasıl bilet bulacaksam.
Ben2: Sen de zamanında takip etseydin ilanı!
Ben1: Haklısın ya! İlan 8 aydır yayınlanıyormuş, ben son birkaç gün gördüm zaten. Dalga mı geçiyorsun?
Ben2: O değil de; liglerde ne olur?
Ben1: ODTÜ Şahinleri ve DEÜ Efeleri kendi liglerinde şampiyon olsunlar yeter bana. Gerisinden bana ne?
Ben2: En azından gruplar için tahmin filan yapsaydın.
Ben1: Haydaaaaa!
Ben2: Ne oldu?
Ben1: Phoenix ile Chicago karşılaşacaktı NBA'de. Ömer Aşık ile Hidayet Türkoğlu rakip olacaktı, tamamen unuttum ben onu. Ne oldu o maç sonucu?
.
.
.
.
uzar gider...

1 comment:

Ufuk Çaylı (#57) said...

En yakın Federer - Nadal finali bugün :)